29 Kasım 2009 Pazar

~kırmızı benekler gibi çoğaldılar

İçimde beni rahatsız eden şeyler var.Neden böyle huzursuzum bilmiyorum.
Aslında hep küçük şeyler.Ama kırmızı benkler gibi çoğlalıyorlar işte.Bir anda.İnsanların kendi kendilerine davranışlarımdan anlamsal çıkarımlar yapmalarından midem bulanıyor.Hiç bir şeyden bu kadar tiksinmiyorum.Ben bir şeyi istiyorsam zaten direk olarak söylerim.Neden davranışlarım dolaylı olarak konuşsun ki?Yengeç burcu olmanın lanetli bir etiketi bu sanırım.
Bir de insanlar aslında olmayan dolaylı hareketlerime mana bulunca çok zeki olduklarını sanıyor.Bense içten içe karşılarında gülüyorum.
İçten içe,dolaylı değil.
Dürüst olmanın parlak erdemlerinden bahsederken içimiz öyle çürümüş ki,içimize attıklarımızın hareketlerimize yansımasına izin veriyor,kalın çizgilerden ve net hareketlerden kaçıyoruz.
Bir resmin içinde küçük bir renk tomurcuğu olup,sonsuza kadar donmak istiyorum bazen.
Gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder