1 Mart 2009 Pazar

~i'm back

Bir kaç günü farklı bir şehirde geçirmenin sihirli bir değnek etkisiyle bir anda her şeyi değiştireceğine masum masum kanıyor insan.Aslında gitmek sıkıcı da olabilir.Ama bu sefer bu küçük yolculuğun gerçekten zihnimi oyaladığını ve bana yardım ettiğini düşünüyorum.Oh!Sanırım şansım dönüyor.
Oysa o kadar çirkin bir şehirdi ki orası uzun zevksiz apartmanları, otoban soğukluğu ve puslu havasıyla!Anladım ki gitmenin varmakla ilgisi yokmuş.Sanki dünyanın en güzel şehriyle en kötü şehri arasında yanlızca bir kaç pazarlama cümlesi farkı olduğunu hissediyorum.Yolda olmak farklı bir deneyim.Gitmek, gitmek için olmalı.Uzakta,dinamik ve hafif!Jack Kerouac bunları farkettiğimi görse benimle gurur duyardı.Yeni yaz planlarına ve yeni bir sırt çantasına ihtiyacım var.Acilen.
Ne kadar kötü şehirler var!O ağır tatsız hava sanki hala vücudumda dolanıyor.İnsan öyle bir yerde nasıl yaşar?Nasıl rahatlar?Neyle uğraşır hiç bilmiyorum!Öyle kötü bir şehir ki orası insanı sanki dünya üzerinde değil de dağlardan yapılmış bir fanus içinde bambaşka bir evrende bambaşka bir gezegende yaşadığını hissettiriyor.Kaçış yok!Zihnim öyle bulanıktı ki demek ki bu sıkıntılı şehir bile bana ''yolda'' olmanın temiz havasını sundu.İnsan kışı bitirirken başka ne ister?




1 yorum: