25 Ekim 2011 Salı

falan filan monologları

Kağıtlarkelimelerfalan.

Bazen kendimi ifade etmeye yarayan bu şeyler bazen kendimi ifade etmeme o kadar güçleştiriyor ki. Bir gün zihnimin köşesinden bir yerden düşücem kalıcam..

günlersaatlerfalan.

Sevdiğim işleri yapıyorum. Sevdiğim kişilerle görüşüyorum. Fakat bazen sevdiğim şeyleri yapacak olmak bile beni yatağımdan kaldıramıyor. Bende bile hal böyleyken sevemedikleri şeyleri yapan hatta sevmeyi bilemeyen insanlar tik tak lara nasıl tahammül ediyor bilemiyorum.

güneşbulutlarfalanvaretrafta.

gükyüzü bana hep çok gizemli gelmiştir. Bi de çok güçlü. Hem herkes ama herkes altında düşününce. Yani hepimizin bir ortak noktası var işte: aynı gükyüzüne bakıyoruz. Bazı ışık ve saat yanılsamalarına takılmamalı. Kaçtıklarımız ya da istediklerimiz hepsi aynı şeyin altında. Ne demek ki hepsi aynı uzaklıkta. Öyleyse sorun yok.

odamdakihairpeace-badpeaceposteri.

Ben sana her sabah akşam bakıyorum da sen hiç farkında değilsin. Oysa senin de bir mizah anlayışın var biliyorum.

tralalala.

ekim ayı da böyle bir ay işte. Böyle sessiz sakin kendi halinde.

Çatıkatında bir fincan sıcak çay buyur ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder