14 Aralık 2009 Pazartesi

~3 sene,3 kişi ve 3 gün

Geçtim.
Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.Geçtim.
Hayatıma her gün yeni yönler vermeye niyetlenirken bu AFS işi sonunda oldu.
Nasıl hissedeceğimi bilmiyorum.Aslında gitmeyi gerçekten istiyorum.Ama sanki tüm bu olanlar gerçek değilmiş gibi.Sanki Lise 'den bir günde,coğrafya dersi sırasında kalemkutumda bir şeyler ararken,bezginik sayesinde kurduğum bir hayalin içinde gibiyim.En son aşamayı da kazandığımı ve gerçekten gideceğimi hayal ediyorum.
Bu şeyin gerçekleştiğine bir türlü tüm içtenliğimle inanamıyorum.
Ve düşünüyorum, aslında hayal ettiğiniz şeylerin gerçekleşmesi ne garip.
Son 3 senedir kafamda kurduklarım,3 kişilik sözlü sınav komisyonum ve 3 gün içinde eridi gitti.Ve bir türlü içimdeki kelebeklere hakim olamıyorum.
Sanki yarın sabahtan gidecek gibiyim.

1 yorum: