31 Ağustos 2009 Pazartesi

~içimdeki kütüphaneci

Çok yorgunum.
İnsan tatilde yorulur mu?
Hem mesela şunu düşündüm.Yanlış anlamayın.Ben tatile karşı değilim.Hatta mümkün olsa hiç bir gün çalışmasak.Ben diğer aptalların söylediği gibi öyle bir dünyada hiç sıkılmam,aksine çok eğlenirim.(Çünkü televizyonumu uçurumdan atmış olurum)Her neyse,Ttatili çok seviyoruz değil mi?Hep tatil olsun istiyoruz.1 gün bile bize iyi geliyor.Neden?
Bu çok garip değil mi?Demek ki çalıştığımız yerlerden, yaşadığımız hayattan ve içinde bulunduğumuz işlerden memnun değiliz.Bir ressam tatile girmeye can atar mı? Demek ki nefret ettiğimiz şeyleri bile bile yapıyoruz.
Ve bunun için öyle basitçe herkesi suçlayıp kenara çekilemem.Bu çok kolaya kaçmak olur.Kendini öldüren bir insanı onun yerine geçmeden anlayamassın değil mi?
Ben daha 10 dakika sonrasında çay mı,kahve mi içeceğime karar veremezken,bu sevimsiz yol ayrımına çok yakın bir zamanda giricem.Hatta belki geç kaldım ama erteleyebildiğim kadar erteliyorum.Başıma kötü bir şey geliceğine inanmıyorum.Nasıl olsa başka irademi şansa teslim ederek bir şeyler seçicem.Yani iyi tesadüflere inanıyorum.Bir şekilde nefes alırım ben.Kendimi kurtarırım!
Fakat umarım tatili seven insanlardan olmam.
Kendimi 10 yıl sonra bir yerde görmüyorum.Ne yapmak istiyorum bilmiyorum ama bir kitapçıda çalışıyor olsam mesela, tatile hiç gitmek istemem.Kütüphane de olabilir.Gerçi yeni kitaplara dokunmak başka bir şey.
Aslında bilgisayarımın başına bunları yazmak için oturmamıştım.Aslında bunları da hiç söylemek istemiyordum.Bir anda çıktılar.Aslında bunların bazılarına bazen katılmıyorum bile.
İçimde kaç kişi var biliyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder