4 Şubat 2011 Cuma

~let the sunshine in

Şu an yatağımın üzerinde oturuyorum ve saçlarım ıslak. Bir de odamdan içeri penceremin dikdörtgen çerçevesinde şekillenmiş bir parça dikdörtgen güneş ışığı içeri giriyor. Müzik setinde de Hair'ın soundtracki var ve benim için hiç eskimiyor.
Aslında uzun zamandır yazmak için bir sürü bahanem var, fakat insan bazen kendi derdine düşüp, kendini de unutabiliyor. Bunu bir yerlere not edin cicim.
Ancak şimdi burda oturuyorum ve sırayla tuşlara basıyorum, sinüzit(?) sahibi biri olarak ve saçlarım hala ıslakken, çünkü bu dikdörtgen ışık kapsülü gözüme çok güzel göründü.
Güneşe olan saplantım yüzünden mi, yoksa ışık yüzü görmemenin alışkanlığınddan mı bilmiyorum ama beni buraya geri döndüren şeyin bir parça ışık-güneş olması yeterince romantik. Bu nedenle beni,yengeci yeterince tatmin ediyor.
Sonra düşünmeden edemiyorum, bir insana ışık getiren, kendini kötü hissettiği vakit onu tekrar ayağa kaldıran nedir diye..
Aşk iyi bir cevap. Ama ya aşk yüzünden kötü hissetmekse? Yani karlı bir günde Converse giyip düşen birine yine gidip Converse hediye etmezsiniz değil mi?
Bu güç içimize nerden geliyor bilmiyorum. Ya da ne kadar çabuk yerleşiyor? Ya da çabuk unutuyoruz çünkü her şey gibi belki bunu da hakkını vererek yaşayamıyoruz.
Oysa hep iyi olmayı, ilerlemeyi kendine yakıştırır insan. Öyleyse neden kötü hissedince bir dolu şey yeterli gelmiyor insana.
Örneğin bugün, o dikdörtgeni görmesem beni buraya yazmaya ne ikna edebilirdi ki.

3 yorum:

  1. her düşene hediye mi vericez. sürünsünler

    YanıtlaSil
  2. hayal gücün etkileyici, daha da etkileyici olan hayata dair anlattığın, derin duygular ve düşünceler barındıran konuları eğlenerek okumam, birkaç yazını okuduktan sonra diğerlerini de okuyasım geldi, garip ama yazılarını okumak eğlendiriyor beni :) muhtemelen bu konuları böle ele alışından kaynaklanıyor olmalı

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim,yanaklarım kızardı. bir başkasının yazılarımı okuyup bir yerlerinden kendiyle ilgili bir şey yakalaması inanılmaz bir mutluluk.

    YanıtlaSil