19 Eylül 2009 Cumartesi

~i'm your ice cream man*

Tam şu anda yapmayı istediğim değil yapmayı istemediğim bir sürü şey var.
(bunu bilmek daha çok canınızı yakmaz mı)
Mesela bana nefes aldırmayan matematik ödevimi yakıp kaçmak istiyorum.Çok uzağa.Okyanusun ortasında bir yere.
Biliyorum bunu söyledikten sonra bir çok can sıkıcı insana benzediğimi düşüneceksiniz.Ama umrumda değil,içimden gelen bu.
Çok şey yazmak istiyorum.Çok şey.Okuduktan sonra bir şey anlamayacaksınız.Belki de o yüzden bu kafamın içindeki sesi klavye sesine ve ordan küçük harflerle ekranda yaratma çabam çok saçma.Bazen kendime gülüyorum.
Hissettiklerim için harfler bana yetmiyor.Belki bir gün kendime yeni bir alfabe oluştururum. Endişelenme Deborah,'bana gül bahçesi vaadetmediklerini' biliyorum.
Hah.Büyük laf.
Sanırım aklımı kaçırmaya başladım.Düşündüklerimi takip edemiyorum.
-
Daha çok var.Dolunayın çatıkatımın penresinden odama düşmesine daha 15 gün var.O zaman kadar fıskiye sesinin fotorafını çekmeyi öğrenmek istiyorum.
Kızılcık marmeladını çaya nasıl koyacağımı bulmak istiyorum.
-
*Tom Waits

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder